BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Jan 1, 2011

Update Diary Ku Yg Bsawang

salam ceria...

huhuhu..hehehe..kuikui..ahakkss...uuwwaa..

Ha..itu la pelbagai perasaan yg aku alami setahun yg lepas..
Ada yg sedey, suka n bduka, gumbira dan..mcm2 ada...

Secara ringkas la yek aku update tuk kengkawan yg sudi follow baca nukilan aku nih..


Mac 2010

Dalam sepanjang bulan dlm tahun 2010 nih la bulan paling menyedeykan aku sekuarga..
Aku diduga Oleh Yang Maha Esa..Tetapi aku redha...Ada hikmah disebaliknya..
Baru berusia 7 Minggu..aku kehilangan bakal cahaya mata ke2 ku. Sedey x tkata..tp apakan daya.Semua itu kehendak Tuhan. Aku + En Abg bsama2 mengalirkan airmata..
(alamak touching la plak) huhu..tp mmg sedey beb..itu la pengalaman pahit tp bharga..Kini baru ku rasai bgimana kengkawan yg pernah mengalami peristiwa ini..


April 2010

Kesedeyan aku terubat pabila aku mjawab panggilan telefon yg mengatakan "Puan diminta melaporkan diri di JPWP Jln Duta pada 28.04.2010 jam 8.00 pagi"

Wahh..mcm x percaya yg aku akan melangkah ke alam "Gomen". Berita ini sungguh menggumbirakan atiku..Mana x nye..umur dh msuk 30 taun br dpt keje "Gomen"

Apalagi..x yah pandang belakang dah..trus anta surat resign..lagi pun kerani yg col aku tu pun col lagi lima ari nk lapor diri di JPWP. So mcm ner nak bagi notis sebulan awal..aduss..poning kepalo makcik..

Dan yg seronoknye besok aku nk lapor diri today is my bday...present paling berharga beb...SYUKUR pada Tuhan...Murah rezekiku..x yah dh nak ngendeng2 minta adiah kt en hubby.. :)

So..bmula la aku melangkah ke suasana baru. Setelah melaporkan diri & aku ditempatkan di Sekolah..Alamak!!! Sekolah!!! ada kengkawan aku ditempatkan kat SKJ (C) ada gak SJK (T)..
Dak.. Dik.. Duk.. seram gak..aku dpt sekolah mane la nih..

Namaku dipanggil tuk amik surat tawaran..aku pun buka smbil selawat...APA???!!! Mcm penah ku dengar nama sekolah ini.. SMK Yaacob Latif..Klu x salah aku nih sekolah en hubby..Apalagi aku pun col la en hubby..Dia pun mcm x percaya jew.. So la ni aku bkhidmat disana la..

Mei ~ Nov 2010

Tiada yg menarik..hari2 yg mendatang seperti biasa..aku sibok ngan kerja baru aku..OOhh ya...Syukur sekali lagi pada Tuhan krn baru aja aku kerja dpt juga aku merasa duit saguhati yg semua k/tangan gomen dapat sebelum raya..Alhamdulillah...


Disember 2010

Hujung tahun bnyk perkara yg menarik blaku..antaranya is..dpr lagik duit dr gomen tuk persiapan anak bsekolah..Syukur sekali lagik..so..duit yg ku kumpul tu aku blanja makcik n pakcik aku serta x ketinggalan membawa ayah+mama ke PD..

Kami merehatkan diri di COZZI HOTEl yg dulunya dikenali sebagai Hotel Selat..syok stay kat situ coz ada swimming pool, karok, sejengkal ke pantai..mlm pula kami BBQ..kebetulan mlm tu ada nite market kt teluk Kemang tu..Mmg fresh la BBQ mlm tu..

MMom & Makcik2 n aku semua buang tebiat naik BANANA..Hahahaha..aku x leh lupa that memories...klu kami jumpe n sembang hal BANANA tu mst kami semua gelak tguling2..hahaha..adehh..sakit puyut tawe...

Sonok bw ayah+mama jejln..happy togeder2.

12.12.2010

Aku mdapat jemputan kawen..Sape yg kawen yek...adusss..
nape la ko sanding sama date ngan en hubby nye bday...

Ape2 pun selamat pengantin baru la wat en dann..(X bopen kite)..aku x p pon wedding tu...

so...tu jela yg menarik pon dlm 2010..

okess..nanti ada masa aku load pic p pd tu plak k..tungguuu...arioss..

2 comments:

babyamoy said...

knape x update2... balik2 citer ni je. xde brita bru ke yg bley dbacer?
lgi 1, tlisan wane tu x brape jlas, susah nk bacer. bley tuka wane lain x?

ain zuraini said...

perghhh, macam2 ada..semoga thn ni lebih baik dr thn2 yg lepas yek..selalulah update blog pasni yek!! chayo2..