BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Jan 7, 2010

PEMENANGNYA ADALAH.................





Selamat Pagi.....



Selamat Tahun Baru ibu2..mak2..umi2..mama..bonda2..mummy...moms2...apelagi yek.... :P

1stly Ummi Qaseh mohon ampun & maaf kerana lewat umumkan pemenang bagi contest "Ceria Si Ayah Bersama Anak" ini disebabkan ada sedikit family matter n buzy di opis...

Walau bagaimana pun pemilihan telah dibuat...


Al-kisah pemilihan...

Wah ceria gitu si ummi cik Qaseh ni.. mana x nya setelah seminggu dok juling mata dan pening kepala nak pilih pic yg paling ceria di hati juri2..



Memang susah sesangat nak wat pilihan.. Tapi walau susah mane sekalipun juri kena wat pilihan gak..


Sebelum ummi Qaseh mengumumkan PEMENANG bagi Contest "Ceria Si Ayah Bersama Anak" ummi cik Qaseh beribu2 kali nak ucapkan berjuta2 lemon terima kasih kerana kengkawan yg bergelar isteri kepada suami sudi menyertai contest saya yg x seberapa ni..


Sambutan amatlah memberangsangkan.. Ikhlas, jujur ummi cik Qaseh kata kan mmg susah utk kami pilih siapa yg layak.

Selingan...


Setiap kali ummi cik Qaseh bosan, tension & penat, ummi akan tgk balik pic2 yg dipertaruhkan.Senyum & gelagat si kecil yg akan menyejukkan ati ummi.


Ok tanpa membebel panjang.... Di umumkan pemenang2...



Bagi kategori A "Ceria Si Ayah Bersama Anak"

Tuah kepada.... Drum Plz.....hehehe






Dan Saguhati dibuat secara cabutan undi, klu just pilih guna mata & ati, mmg x terpilih coz entahlah mmg x bley wat keputusan..



Pemenang Saguhati







Kategori B "Ceria Si Ayah Bersama Anak-Anak"









Pemenang Saguhati





Kepada pemenang minta tinggalkan address uols kat email saya.

Sekali lagi saya mohon ampun di atas segala kesilapan dsn..serta terima qaseh bebanyak ye..

Sayang uols..








26 comments:

LYaFRINA said...

waa... tahniah semua

Farah I. said...

tahniah semua!!!!

AMIEROZIANA said...

tahniah pada yang menang tuh...memang ceria2 semuanya.....

Unknown said...

syukur tempat ke tiga..thanks fasha

firahadifa said...

x de rezeki farrihin.. nway.. congrates to the winnerrrr

mysweetkiddys craft said...
This comment has been removed by the author.
mysweetkiddys craft said...

alhamdulillah..akhirnya..
terima kasih pada tuan rumah atas penganjuran CONTEST ini..
so..ini email akak..utk pemenang no.2 kategori B.
norayus75@yahoo.com

Eyna Shariff said...

alhamdulillah.... dpt jgk adiah saguhati..... but wat is ur emel add yer??? :D

::Kak Sambal:: said...

alhamdulillah, syukur dapat saguhati...saya akan emelkan adress tp ape email fasha yer...tq so much coz anjurkan contest ini..

mama izz + sarip orbit said...

alhamdullilah menang 1st kategori B.. ni email saya.. izz_da@yahoo.com.. tq sebab anjurkan contest ni...

10 said...

tahniah pada semua...

foxy susyi said...

tahniah kepada pemenang!

juNe@juaNita said...

alhamdulillah menang tempat ke 3 kategori A.. nie email address saya atina_6980@yahoo.com.. anyway thanks coz anjurkan contest nie..

fieza said...

salam....ni alamat saya

Shafizah binti Mohamad Shariff
18-03-08 Jalan 5/112A
Taman Bukit Angkasa
59200 Kuala Lumpur

019-2545476

a.k.a fieza-mamacun

Aishah Megahasz said...

E-mel fasha apa ye?
E-mel saya megahasz@yahoo.com

Eyna Shariff said...

salam fashah...

ni email sy yer:
eynadean@yahoo.com

thanks............... :D

rien z said...

tahniah kpd semua pemenang

Koleksi Cadar Qaseh said...
This comment has been removed by the author.
A person on Earth said...

Cute2nya.......trasa nk ada anak la plak....

::Kak Sambal:: said...

salam, ni emel address saya,
ejan8113@yahoo.com

Beauty In Lens said...

saya pemenang saguhati ke 2..dah poskan hadiah ke???

email saya : fiezaril@yahoo.com

Shafizah binti Mohamad Shariff
18-03-08 Jalan 5/112A
Taman Bukit Angkasa
59200 Kuala Lumpur

019-2545476

a.k.a fieza-mamacun

Beauty In Lens said...

beauty in lense tu blog saya yg lain...blog saya http://fieza-mamacun.blogspot.com

PertMuffin said...

tak tau la fasha dapat tak email saya.. btw,
ini email saya:

snhawa@teac.com.my

saguhati katogeri A :)

Aishah Megahasz said...

Saya pun masih tertunggu2 hadiah. Fashah dapat ke emel saya?

BabyShop said...

Shops at BEST price for baby clothings and accessories with us!! Grab the cute toy sock at only RM6/pair from BabyShop.

Eyna Shariff said...

salam fasha, sy rs sy blum dpt adiah tuk saguhati kategori b... u dh post ke??? or sy yg xprasan... ape adiahnye yer????