BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sep 8, 2009

.:: TAG by KIKIN_78 ::.




kihkihkih... kena TAG balik nampak....



Meh nak layan TAG dari kak kikin




TAGnya berbunyi camne...


Nama timangan:

Umi ~ anak aku panggil, Ayang ~ panggilan mesra dr MhuB & Kakak ~ Mak,ayah & serta kaum kerabat kuarga aku yg panggil


Anda seorang yang:
Mudah naik hangin, membebel dah kuang sikit..., segala2nya cepat tp krn cepat kekadang tu ada gak yg sangkut. :(


Lagu kesukaan:
Time 80-90an dolu2.. klu layan lagu cintan bley tangkap leleh beb.nak plak tgh frust confirm meraung....


Movie terBesttt:
Aku suke tgk action movie, lawak..tp bkn lawak bodoh k.. & yg touching maching..baru syookk tgk..

Makanan kesukaan anda:
Fast food ngan masakan Mmom. Tiada tandingan di kedai beb..


Minuman kegemaran anda:
Nescafe 'O'


Sikap yg membuatkan anda stress:
Slow, lambat pick-up, agak2 pentingkan diri dia dulu.Biler aku b'ckp dia wat dek je...


Benda yg mesti ada dlm beg:
MKad, h/p & duit, selain tu mcm2 ada..udah mcm 7 eleven..kihkihkih

Warna kesukaan anda:
Pink, purple & coklat kaya


Kali terakhir anda menangis dan mengapa?
Mlm tadi UUuuuwwaa sebabnya Qaseh makan lotion coz lotion tu bau apple..

Tag 6 rakan blog:
1.Pu3
2.Elly
3.Aisyah
4.Nurja
5.mummycool
6.Baiti

3 comments:

Unknown said...

huhuhu...alrite tq..da siap da punn..heheheh

::Putri Naza:: said...

ok roger
aku KIV
tgh mmbzkan diri ngan contest
kihkihkih

nnt ada contest bgtau ok

Koleksi Cadar Qaseh said...

Baiti
~ wah pantas tu..sesmbil tunngu buke pose pun leh layan..baguih2..bley TAG lagi nih...hehehe

PU3
wokey..aku pun ngah korek2 nih kut2 terjumpa lg contest yg menari...mcm cari harta karun palk huhuhu..