BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Jul 27, 2009

.:: Meh makan buah ::.

Weekend kali nie kami hang out kat umah mmom. Actualy mmom dah bgtau yg pakcik2 n makcik2 aku semua ada. Ptg tu kiteowang b'kumpul blasah mkn buah. Sekarang nikan tengah hebat musim buah..rugi ooo klu x rebut peluang keemasan nih...klu aku terlepaslah duduk b'kumpul ngan makcik2 aku ni mcm x lengkaplah idup aku nih..ceh wah... x de la smpai mcm tu sekali..aku sebenarnya mmg rapat ngan diaorg nie, almaklumla aku membesar ngan dia org nih.

Mmom x de dusun tapi, dia ramai kawan yg ada dusun. So klu nak makan just oder aje..nanti smpailah buah2an tu ke umah.Mcm last week kami dapat melantak buah langsat madu,rambutan, manggis & raja buah DURIAN.Eeemmm..syookk gitu. Biler hang out mcm ni mmg seronok nak plak mcm2 senda gurau yg keluar lagilah beronok-ronok jadinya..org riuh sekampung, our family riuh 2 kampung.kihkihkih...

Nak pulak ada football game live on astro MU vs M'sia. So lagilah gamat umah tu.. Tu belum lagitengok kerenah my cousin ngan telatah my baby.Lagi haru dibuatnya.

Next week kami berkumpul lagi. Kali nie nak buat BBQ plak..Tu idea mhubby n my uncle la..kami dah bagi tugas, sape bawak ayam, udang, ikan dsn. Yang penting air asamnya kite serahkan pada Chef Zamri..ianya pasti menjilat jari smpai ke jari kaki.kihkihkihkih...

0 comments: