BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Jul 24, 2009

.:: Dating @ Satay Station ::.

Akhirnya aku smpai gak kat Satay Station yg di perheboh2kan dlm blog tu.. Tempat nie dekat Kg Pandan Dalam sebaris ngan Klinik Kesihatan Kg Pandan.

Aku siap minta map lagi kat k.nor coz dia dah penah pi kat sana. Dia kata satay & mee rebus kat sana sedap. Tu yg membuatkan aku beriya2 nak try.Nak pulak aku mmg suka mkn satay. Kami p lepas keja, b'2 je.. x bawa pun cinonet tu pun.

Mhubby bawa ikut Tesco Ampang so mmg dekat sgt la. Tapi singboard Satay Station tu terlingung dengan pokok2.Kami sampai org x berapa ramai lagi jadi kami bley lah pilih tmpt duduk..

Menu kat sini Satay & Mee Rebus je. Kami oder 2 mee rebus, satay ayam 5 daging 5, milo suam & tembikai laici. Eeemmmm....syedappppnyeee...mee rebus dia ok gak la.Satay pun besar2..mmg berbeza ngan satay yg pernah aku mkn sebelum nih.Kuah kacang dia pun sedap.Mmg x rugilah aku datang kat sini..Konsep dia ala2 garden gitu.Rasa nyaman je tau..Boley la aku bw mmom & dad...mesti mmom mkn smpai x boleh bangun kihkihkih...Mdad plak suka mkn mee, ha...klu dia pekena mee tu mst dia kata best.

As usual, aku mesti snap pic tuk aku masuk dlm blog aku nih. Bkn nak menunjuk2 tp nak bg korang cuba plak.. Ahh..lupa plak nak bgtau harga mkn kat sana.

Mee Rebus semangkuk = 6 hinggit
Satay 1 cucuk = 7posen
Air Panas = 1.50 posen
Tembikai Laici = 5 hinggit (nie yg aku musykil sikit..nape mahal sgt)
Air suam = 3posen (hai AS pun kire beb..)


0 comments: