BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Jul 29, 2009

.:: BBQ ::.

Seperti yang dijanjikan, akhirnya berjaya juga kami buat BBQ. Wah...Mak ndak aku siap perap ayam tu...biler aku buka bekas yg dia perap ayam tu, mak aiii sedapnye bau. Ala-ala satay baunya. Terliurr aku. nasib baik x meleleh air liur aku..

Kami start bakar membakar pas maghrib. Mlm tu kami bakar ikan, udang & ayam. Di tambah pula dgn roti canai buat sendiri oleh kwn mak lang aku. Punyalah kenyang, seronok gitu...

Termasuk gak la anak aku yg sowang tu. Org sibok mengipas dia pun nak join sama..mulut potpet potpet. Mengalahkan bateri energizer.X weak langsung. Aku pun pelik, mana tah dia dpt tenaga mcm tu. Org lain dah penat tp mbaby still terloncat2, menari2 la... seronok sgt la tu gamaknye..

Seperti yg dijanjikan ayah aku buatkan air asam, ppeehhh sedap siott..mmom buat coslow. Tu permintaan mhubby..(ngada2 la abg nih) hehehe

Biasaklakan klu cite x de gambo nie x syok. Tp kali nie gambo x brape jelas coz aku snap guna hfon.

0 comments: