BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Mar 2, 2009

Wedding Ayien & Isma

Alhamdulillah..dapat gak aku p wedding o/mate aku Ayien & Isma yg berlangsung di Dewan Perdana Felda, Jln Maktab.X susah bagi kami tuk ke sana, mana x nye aku mmg di besarkan di kawasan Keramat.Lg pun Mak Cu aku kerja di Balai Felda.Kami sampai dlm kul 1.00pm. Dlm dewan tu aku nampak Abg Mior,Zul IT, En Ikhmal, En Faizal ngan wife dia.Yg lain x nampak lagi..Kami pun cari tempat duduk.dah ambil makanan baru ler aku nampak Kak Nor ngan Nina, Elly ngan hubby dia, Cik Rehan, Cik Awin, Zue, Zety..

Makanan yg disediakan ok gak la..aku suka lauk ikan 3 rasa ngan rendang daging. sedap.... Klu 1.45pm baru la pengantik berarak masuk ke dewan. Tgh nak snap gmbar pengantin, tit..tit..tit..beteri low....hampehhh tul la..so just snap with Mhubby nye hfon aje..tu pun blurrr.... Ape2 pun mekacih kat Ayien coz jemput kami sekuarga ke Wedding awk...Meriah sungguh... "Kami doakan awk b'bahagian smpai ke akhir hayat"

Gift & Kad Kahwin Dari Ayin


** Malam **

Keriok..keriok..arrgghhh..perut dah b'bunyi nihhh..tu tandanye dah minta diisi ler..Ujan plak tu..ni salah satu faktor buat perut aku lapar ...dengan semangat wajar, aku pun bangun & melangkah ke DAPUR..(mcm nak p perang..huhuhuhu). Menu yg t'lintas kat kepala otak aku ni, nak masak telur masak kicap, sayur campur ngan terung kentang & ikan bilis goreng lada..Mhubby kata "eemmm...sedap & ringkas..mcm mana la abg nak diet nihh..masak mcm ni pun sodap..perut dah mcm labu sayung nih..." aku senyum aje..dlm ati aku kata, aku mmg terror msk pun..hahaha.. puji diri sendiri nampak..Mbaby pun laju je makan atas meja baru dia tu..semenjak ada meja tu, kejap2 nak makan.. suka ati la baby, janji sihat..

Qaseh dah mkn, dah baca ABC, 123..so ape lagi...Qaseh...go to sleep...(mcm selingan Bujang Lapok yg mak jeton suruh ayu tido)besok umi nak keleje..Dgn pantas dia amik susu, trus naik atas katil..dah baca doa, (doa pun, blum sempat abis baca Bismillah..dah Amin)..aku nyanyi, usap2 kepala dia, tau2 dah lelap..Dia mmg ngantuk sgt..nak lak mlm td ujan, mmg sedap lelapkan mata time cuaca sejuk mcm nie..lg pun blk dr kenduri o/mate aku td dia blum tido petang lagi..

"Ujan plak mlm ni ye yang, anak pun dah tido..boleh la.." ayat Mhubby stop kat situ smbil t'sengih mcm kerang busuk.."ha..bolah la ape.." aku tanye dia. "boleh la abg p gunting rambut" fuuhhh..buat aku suspen aje...aku ingatkan kenape tadi.. dah seram sejuk aku dibuatnye..(nie dialog org yg dah kawin aje yg paham. huhuhuhu..otak biru tul la..)Mhubby pun g ler gunting rambut di kedai india kat blok BC.. Boring lak sesorg nihh, qaseh dah tido, aku pun layan aje la ulangan CSI channel astro 701.Jap lg turn Mhubby nak layan bola dia mlm ni MU ada game..

Baru ler kemas...

0 comments: