BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Mar 2, 2009

Kenangan Lalu Mengusik Jiwa

Mcm biasak, liat nak bangun pagi...al maklum la Monday... Adoyaiiii...sejuknye air nie....Oooo lupe lak mak cik mlm tdkan ujan..Bbuurrrr...aku mandi da.....

Ari nie kuar umah awal, tp smpai opis mcm biase gak, kul 8.00am. Mhubby la wat spoil .. dia sakit perut plak. Nak memerutla tu....isk..isk..isk... terpaksalah kami singgah kat shell. Kami kuar dr taman perumahan kul 7.40am..tp dlm taman dah jam..mcm mana aku nak bw kete mcm nihh...aarrrrggghhh...bosan tul tgk kete bnyk pepagi nih...dah lah blk keje jam. Nak p keje pun jam...

Mcm aku kata td smpai opis kul 8.00am. aku wat kerja mcm biase aje..x bnyk job pun ari nihh.. Tetiba my bos kecik bg tau yg bos atas bos kecik aku nih nak open table kat Rest Puteri di Brickfields. 12.30t/ari aku ngan 4 org o/mate aku tumpang kete k.nor tuk ke sana. Kami menjamu selera dgn nasi berlauk..

Cite nih x menarik la geng...

Aku x pasti sama ada aku boleh share cite nih ke tidak ngan korang.. cite sikit aje la yek..

Yg menarik tuk ari ni, yg mengusik jiwa aku ialah jeng..jeng..jeng...adik angkat Baizura tetiba je call aku. Agak2 dah sethn dia x call..mst ada sbb nape dia call...rupe2nye dia dah b'henti keje kat McD. Dia dpt job baru di PETRONAS. kira wokey ler kan...salary mst mengancam gituuu... dia kata, actually ada org suruh call tanye khabar aku..aku dah agak dah siape yg suruh tu..lain tak bukan MxBF..Dia kata lagi, akak ingat x ari nie aniversary sape...? aku tau ape yg dimaksudkan "aniversary".. tarikh waktu aku couple ngan DANN (MxBF)..Tp biler PK2 balik nape dia msh ingat lagi tarikh tu..? sedangkan dia yg nak hubungan kami diputuskan... aku hampir separuh mati, merana because of you. Tp itu semua cite lame..usah dikenangkan lagi..(kekadang tu terkenang gak) nak wat camner..aku nie manusia...

Td kami berhubung sebagai kawan. x perlulah u all tahu siape call sape..dia b'tanyakan khabar aku sekuarga. aku sambut baik dgn ape yg ditanya...Dia memohon maaf jika di ada buat silap..MEMAMG ADA...smpai ari nie aku x puas ati, & smpai ati dia minta hubungan kami diputuskan. sedih tau!! nak gile aku dibuatnye..Masa dia putuskan hubungan tu, aku rasa mcm nak bunuh diri aje...Mama & Ayah aku yg bnyk bg nasihat spy aku bangkit dan kuatkan semangat..Aku sayang & cintakan dia teramat sangat (dulu la..)sekarang mana boleh nak mati...??? hai entah la...Korang pun mst ada BF yg korang sgt..mcm tu la aku...huhuhuhu...uuwwaaaa...tp semua kesalahan dia aku dah maafkan. Dia bg tau aku yg dia akan b'kahwin dlm thn ni.. Dah takdir KAU BUKAN MILIKKU...mungkin ada hikmahnyekan...Dia ada gak ckp, bnyk kenangan aku & dia.. Nape skrg dia baru sedar.......isyhh.. tangkap leleh aku...

Entahlah..susah tuk aku berbicara... tp aku sedar, aku ISTERI kepada suamiku..Aku perlu jaga tatasusila dan maruah suamiku.. tp biar la ia berlalu hanya sekadar kawan.......Yang berlalu tetap berlalu.. Sebenarnya jodoh kite telah ditakdirkan & itulah yg TERBAIK buat kite...

0 comments: