BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Mar 2, 2009

HaPpY B'Day DiNi

28.02.2009 ari sabtu kan... apa lagi...Ari tu ari jadi Putri Dini Irdina (anak bos aku...)..Sorry ler Dini, umi ingat nak wish (sms) kat Dini, tp biler umi dah wat kerja umah langsung lupe nak sms.... tp rasenye smpat lagi kot nak wish kat Puteri yang comel nih..."Dini..umi ucapkan Happy Belated Day to you..semoga sihat selalu serta sentiasa menjadi anak yg solehah. Tak lupa juga umi doakan cepat2 lah Dini pandai cakap ye- Amin...Boleh b'debat ngan Ibu Dini...huhuhhuuu...

Ok, bab Dini dah settle, now bab Mbaby plak..

Hari tu, Mhubby cuti, so dia ajak p beli brg dapur..kami decide nak p Econsave ajelah..brg kat sana murah...Klu korang nak tau la...umah aku nih dekat ngan semua shopping Complex & Super Market..korang sebut aje, Leisure Mall, JJ Maluri, JJ Balakong, Tesco, Carrefoure, boleh dikatakan semua ada..... Abis beli brg dapur, ingatkan nak blk da...sekali tu... "mie..mie..syikal..." dah pulak...dia dah nampak basikal...ape lagi. dia b'lari terus ke arah basikal tu..dia mmg dah nak basikal tu dah lama.Tp bukan basikal yg kekanak tu tau..Dia nak basikal yg tayar 2, tp ada 2 lagi tayar yg support tu (korang tau kan.Ala..klu x tau buat2 tau dah la..) dah siap naik & dah x nak turun dah...(Dlm ati umi kata mcm dah pandai kayuh).Aku pun belek2 lah halige basikal tuh..eemmm boleh tahan... pastu x smpai 5 mint dia nampak meja tulis yg colourfull plak...
Mhubby tanya aku "Nak beli mana satu? basikal ke meja?" "Mejalah" jawab aku..eloklah beli meja nie, senang qaseh nak menulis..x de lah m'bongkok tulis atas lantai.. kecil2 nie la posture beb...

Smpai aje umah, qaseh dah x sesabar suruh pasang meja dia tuh..dah siap pasang, ceh wah....dia amik telefon mainan dia letak atas meja baru dia..Kami perhatikan aje gelagat our baby..hehehe..kelakar pun ada.Klu nak cite gelagat qaseh nie, agak2 tahun depan pun x abis...

nie ler meja yg berjaya qaseh miliki...

p/s : Korang...aku dah d/loan gambar kuih yg aku buat tu...


1 comments:

::Putri Naza:: said...

mekacih wish Dini
will post entry later
pix x load lagi
tuuunnnggguuu