BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Feb 17, 2009

ZaMan SeK. DuLu PasTi Ada BeNdA NiE


Tengah duduk2 ygk Tv, aku t'ingat masa sek dulu. x kiralah sek rendah ke sek menengah. Majoriti semua student pompuan mesti ada satu autograf..x kurangnye student lelaki, tp yg jenis auu la..dia pun sibok buat mcm kaum hawa nie..mcm2 bentuk..especially time2 nak cuti hujung tahun..masing2 bertukar2 autograf la..ingat tak...ingat3.....hehehe..
Dlm autograf tu mesti ada biodata kite kan so, aku gatal2 plak nak buat letak dlm blog aku nih.. aku wat sempoi je..x yah ler detail sesgt..dah lama tinggalkan alam persekolahan.. rasa rindu plak zaman remaja.. dulu tanggungjawab belajar sungguh2 coz nak score SMP Pangkat 1.(nasib baik dpt, agreget 21 aje..).Now, dah kahwin lagi besar yg nak ditanggung & nak di jawab...waduh...waduh....berat bangat deh...
Ape2 pun korang layan je la ye..aku ngah metal ari nie.... zassss...layan......

1 comments:

::Putri Naza:: said...

teringat zaman muda2 dulu
autograph nie dh kira hobby
mesti buat collection
mana ntah letak
rasa cam x penah buang