BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Feb 17, 2009

Aku Minat TuL Ngan Mamat Nieh....

Ha...korang mesti kenal ngan mamat kat dlm pic tu kan... Bg yg x kenal, tu ler Cristiano Ronaldo dos Santos Aveiro atau yang dikenal dengan Cristiano Ronaldo. Dia nie lahir pada 5 Februari 1985. Si hensem nie baru 24 thn..

Dulu dia main club mana tah..x ingat aku deh... tp yg seingat aku dia nie join club MU pada 2003..Mamat nie kira bertuah ler,Sir Alex Ferguson betul2 terpikat kat dia coz dia nie blh main bhg serangan, pemain sayap, bahkan menjadi striker..& dianugerahkan jersi nom. 7, nom. keramat Beckham setelah pemergian Beckham ke Real Madrid.. korang ingat senang ke nak sarung jersi nom. 7 nie..dulunye jersi 7 nie Cantona yang pakai.Org yg pro2 je blh sarung jersi nie tau...Jangan main2...

Ronaldo nie memiliki kemampuan teknik yg hebat.Disamping gerakan multi step-over.Dia juga pemain bola sepak yg boleh bermain menggunakan kedua2 blh kakinya.. Aku cukup suka klu tgh game tu dia buat skill helah dia tu.. pihak lawan boleh keliru wooo...

Umur baru 24 thn..tp salary dia dah berJUTA-JUTA duit M'sia..Tu yg blh pakai kereta Ferrari... awekss aku x tau ler...keliling pinggang kot.
Anugerah dah mcm2 dapat antaranye Pemain Terbaik Dunia 2008.Pemain terbaik Eropah.Pemain Terbaik Dunia FIFPro.Pemain Pemuda Tebaik..



Tu adalah serba sedikit pasal si c.ronaldo nie..

Aku x tau mcm mana aku blh minta bangat ngan mamat nie..time aku pregnant dulu, aku selalu gak layan games MU ngan Mhubby.lagi satu bkn sesaja tgk..konon2nye manalah tau kot2 yg aku kendong nie anak lelaki..at least t'kenan la yg mana patut...tang mata ke..tg senyum ke..janji ada sikit..tapi tu semua kuasa Tuhan.. sekali yg keluar bby girls..khe..khe..khe..

Klu korang nak tau sebenarnye aku nie peminat Arsenal...hahaha.... (Arsenal tetap dihati). Mhubby of course ler layan habis coz tu favourite club dia..Tu yg kekadang biler MU lwn Arsenal kami boleh jadi riuh rendah dlm umah..huhuhuhuu...

Sebenarnya ramai lg pemain bola sepak Inggeris yg aku minat, antaranya John Terry (Chelsea), David Beckham (Real Madrid, dulu MU),Therry Handry (dulu Arsenal now Barcelona), Frank Lampard (Chelsea), Steven Gerrard (Liverpool),Van Persie (Arsenal), Adebayor (Arsenal) d& ramai lagi klu diikutkan..

Ape2 pun,aku akan b'usaha tuk tatap muke mamat nie biler aku pregnant lagi.. insyaallah, mana tau..ada rezeki...

iskh..iskh..iskh.. kemaruk tul la aku nie...ha..ha..ha...

0 comments: