BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Apr 30, 2011

Austin Steak House @ Taman kajang Impian


Sambungan kisah Bday aku la nih...belum abis takad tu..ada lagik..ekekeke..

Weekend pas bday aku tu en hubby nak blanje aku mkn steak..Wahh..berbunga2 ati ku.. tu mmg makanan gegumaran aku tuh..nyum..nyum..

Aku pun dgn ape lagi trus search kt internet mana steak yg besttt & dkt kt area umah aku.... Sbb time tu dh klu 9 mlm..Akhirnya jumpe la Austin Steak House..

Dengan khidmat GPS kami pun terjah...dan smpai juga kami di ASH...x sabar2 nk masuk nih..huhu.. 

Austin Steak House
55 GF, Jalan Kajang Impian 2/1
Taman Kajang Impian,Seksyen 7
Bandar Baru Bangi


Wah..bley tahan la ASH nih..Deco ala2 koboi..

Kami tgk2  menu dulu baru oder..menu price xde la mahal sgt..biasa2 je..

My menu is da special one - short's rib wit Ice Lemon Tea (tambahan menu tuk aku T bone Steak) huhu..org nk blanje kite oder je la...kihkihkih..

My hubby menu is Macaro Rice wit  Fresh Orenge

My sweet gurl menu is x lain x bukan is SUP wit air paling mahal - Air Suam..

Sorry la kengkwn aku x smpat nk ambil pic mkan yg kami oder coz dh terlampau lapar..




Sape2 yg nak cuba boleh ler follow address kat atas tu ye..




0 comments: