BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Feb 20, 2011

Celebration My Mom @ Kenny Roger



Celebration nih pada 06.01.2011 Aku n en abg plan buat kat KR JJ Mahkota

Kami p la kt sna n pilih menu tuk party tu nanti..Ok gak buat kat sini.Smbil discuss, mgr KR tu kata

"i suggest kat u yg drink u just beli sendiri cthnya air twister" "really??..klu mcm tu lg bagus...jimat kos..huhu..."
So banyak ler baki dr yg aku bajet kan sebelum ni..

Aku dh pakat2 ngan my anty n my uncle nak buat party nih..aku minta adik aku
supaya dia bawa mak aku shooping di JJ tu..Member ok saja..

Dlm Pkul 3.30pm adik aku yg bw mak n ayah dh smpai...alamak!!! kami x smpai lagi coz tunggu uncle aku sbb dia x tau jln nk p sna..aku col adik aku suh dia bw mak ronda2 dlm JJ tu lagik..


Sampai je aku trus terjah k
e KR nasib baik semuanya dh sedia..siap ngan decoration lagi...bagus2..hehehe..mknan pun dh siap terhidang..tunggu nak serve je..

x lama tu my mom pun masuk ke KR..dgn tperangjat muka dia hampir menitiskan air mata terkedu...huhuhu...
(aku la nk nangis hehehe)...seronok sgt dia...

"bertuah punye ank..patut la adik bw shopping sini..." Kami pun menjamu selera...hehehe...


ni tgh pk plak nk plan kt mane tuk ayah pulak
...

0 comments: