BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Dec 9, 2009

TUDUNG GIVEAWAY CONTEST




Wah...ada contest lagi...lama2 akunye blog dah jadik blog 4 contest..kihkihkih...

Yang penting kite gumbira..kali nie tuan umah sendiri TERATAK COMELLOTTE ajak aku join contest nie.

Kengkawan yg singgah blog aku nie jom la join sekali..

TnCnye x de la susah sangat..Jom kite tengok ape yg tuan umah nak..



* Mesti ada blog
* Jadi Follower Teratak Comellotte dan add Teratak Comellotte dalam bloglist anda
* Letak banner ini di sidebar blog anda dengan link ke
entry ini
* Buat entri mengenai contest ini
* Upload satu gambar saat percutian indah anda. tak kira dalam Malaysia ke Luar Malaysia
* Nyatakan tempat dan tahun anda pergi bercuti. gambar yg menarik,cantik diambil kira
* Tinggalkan link entri anda di ruang komen dibawah
* Tarikh tutup: 15/01/2010



Hadiah bakal diterima:



Pemenang Pertama - 1 helai Tudung Nur Barakah Corak bernilai RM60


Pemenang Kedua - 1 helai Tudung Nur Barakah Plain bernilai RM50


Pemenang Ketiga - 1 helai tudung Nur Barakah Full Lycra bernilai RM45


5 Hadiah Saguhati- 1 voucher RM10



serta hadiah misteri so apa tunggu lg,jom join sekarang.






so...



aku nak cuba nasib ngan pic nie ...masa nie aku p bercuti kat melaka wif en Harry + cik Qaseh.Itu le kali pertama aku p Bandar Raya Melaka.. Menarik betul tempat tu..Yang pastinya aku dah rasa cendol yg hangat diperkatakan dalam "Warung Kita"












1 comments:

rien said...

ok dh check,cuma ada satu problem kat banner bila nk link ke entry contest..minta dibaiki ya..good luck