BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Dec 3, 2009

"Seindah Butterfly" Kategori B





Tarikh luput : 06 / 12 / 2009
Hadiah disponsor oleh :

CUDA
http://tokeybaju.blogspot.com







...SYARAT2 SAH PENYERTAAN...


Jadik FOLLOWER blog ni dan blog sponsor - done
Masukkan kami lam BLOGLIST kowang - done
Letak BANNER yg Puan Mai dah tulun buat diatas kat entry dan sidebar blog kowang dan link ke entry ni - done
Buat entry lam blog kowang dgn hanya menggunakan tajuk "Seindah Butterfly" Giveaway Kategori B - done
Upload hanya SEKETUL gambar comey dan cute miut anak kowang xkirelah dlm keadaan ape skali pun tapi 12sx xmau yer Pastu cerite la sket2 pasal ank kowang alang2 tu kan...
Jangan luper letak name & umur so comey yer



Nama C Comey : Nur Qaseh Batrisyah
Umur : 2 tahun 7 bulan



Aku dah terjah blog cik sponsor, mcm2 ada.. paling banyak baju, topi pun ada.. minat pulak aku tgk blog cik sponsor.. colourfull n unik beb..sesuai untuk anak2 kite yg cyomel lotey tu..klu aku dapat salah satu yg kat bawah nie boleh ler pas nie aku melanggan ngan cik sponsor..




Mudah2an adalah rezeki aku... :P