BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Nov 20, 2009

2012






Seperti yg aku hajati, rabu hari tu aku g tgk movie 2012 wit en Harry. Tiket pun murah sikit. Kali nie kami tgk kat MVally.. Show kul 6.30pm.. Kira sempat sesgt tuk aku smpai di MVally tu.Lagi pun opis aku x jauh pun dari situ..

Cite dia nie klu penonton x paham leh jadi keliru beb..



Movie nie megesahkan ramai saintis yg bijak pandai meramalkan akan berlakunya kiamat pada tahun 2012. Bencana nie berpunca dari meletupnye matahari (klu x salah aku ler) dan disbbkan itu lah berlakunya putaran bumi yg x stabil. Disbbkan itu gak ler berlakunye GEMPA BUMI + TSUNAMI..

Selebihnya korang sendirilah p tengok je... kang klu aku cite smpai abis syian plak pengarah sebenar x leh cari makan. kihkihkih

Ending cite nie sebenarnya ramalan yg mengatakan kiamat pada tahun itu bukan la kiamat yg sebenar.. iaya hanyalah bencana yg telah menelan 2/3 umat manusia dimuka bumi ini..(tanda2 nak Kiamat) klu kiamat betul2 mana ada manusia yg idup..betul x?

Tapi mmg menyayat hati..Jgn pk x logik..klu pk mcm tu, mmg cite diaorg tu serba sedikit ada x lojiknye..Tp cuba renungkan setiap part cite tu...bayangkan klu itu yg sebenarnya terjadi..

Bumi hancur dlm sekelip mata ibarat kite meramas sehelai kertas.. Tiada daratan hanya ditutup oleh lautan.. Cite nih lagi dasyat dari THE DAY AFTER TOMMORROW...



Insaflah......








0 comments: