BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Oct 2, 2009

.:: BABY IN GOWN CONTEST ::.


Al-kisah aku join Baby In Gown Contest sebab aku telah dijemput sendiri oleh mamaalieya yang sudi singgah ke blog aku yang x seberapa nih...


Mekacih mamaalieya...

Dengan ati yang terbuka, aku pun gumbira tuk join contest nih...



Syarat Penyertaan


1. Contest ini terbuka kpd semua bloggers..Bermula pada hari ini 1 October - 28 October 2009..( Sempena My Besday mamaalisya) - DAH JOIN

2. Diwajibkan menjadi FOLLOWER blog mamaalieya..and ADD link blog mamaalieya dalam bloglist anda.. - DONE

3. Diwajibkan untuk letakkan banner di side bar blog anda.. Banner tersebut mestilah di link dengan link ini - DAH LETAK

4. Sila upload sekeping sahaja gambar anak anda & buat entry tentang contest ini pada blog anda. Pada gambar tersebut, nyatakan nama baby & tarikh lahir baby.. -SIAP

5. CONTEST nie terbuka untuk baby girl shaja, gambar tersebut mestilah gambar baby yang berpakaian baju GOWN. Baby korang mesti berumur 1 Bulan hingga 2 tahun ja.. - WOKEY


kengkawan, jom are join.....


Aku nak pertaruhkan nasib pic yg ini....






Nama Baby : Nur Qaseh Batrisyah



D.O.B Baby : 11 Mei 2007



Pic nih diambil masa SIL aku wedding.. Inilah baju GOWN Qaseh yang pertama aku beli..Pink gitu.Qaseh waktu nih baru 4 bulan n baru nak pandai angak bontot..hehehe..Harap2 pic yg umi Qaseh pertaruhkan nih ada tuah la yek.

Pic Selingan.... :)

2 comments:

Qastalani® said...

jom join "MANGSA BULI CONTEST" di blog I !! Tarikh tamat on 19th Oct 09

ellis said...

kasih Cekci2 ni ek.. mana leh masuk masjid...