BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sep 3, 2009

tig * TAG * PU3







Rasa aku nie kali ke 4 aku kena TAG. Dari sape...? Dari cik PU3

Apalak solan2 yg dia nak tanya nih..



Layannnnnn....zasssss.........




1. Anda rasa anda hot?
Mmg tgh hot... mana x nya baru smpai opis.. arinie aku jln dgn gear 4.. coz nak smpai awal dari biasak..abis basah bulu ketiak aku nih...(kihkihkih...)


2. Upload gambar2 kesayangan anda....







3. Kenapa anda suka gambar ini?

Inilah hari + masa + saat & detik yg bermakna boat aku..hilang pic nie tiada lagi kenangan aku julung2 kalinya menjadi ibu.

Umi + Nur Qaseh Batrisyah

Permata hati Umi..




4. Bila kali terakhir anda makan pizza?
Last aku mencekik pizza..... 2 purnama yg lepas. Klu x salah aku ler


5. Lagu terakhir anda dengar?
Mlm tadi sebelum masuk tidur.. Hanya Engkau Yang Mampu (Aizat) tp di nyayikan oleh my dolly. Aku tinta........Oooooo....aku tinta.....Oooo....


6. Apakah yang anda buat sambil selesaikan tag ini?
Bincang pasal cuti raye da...dept aku boleh dikatakan semua amik cuti pas raye..jawabnye aku jugalah yg kena jaga opisss...kang klu semua cuti, x psl2 plak jd issue.. kuang kuang kuang..


7. Selain dari nama anda sendiri anda suka di panggil?
a. Ayang ler ~ MhuB je yg panggil tau.
b. Kakak ~ Mdad, Mmom & MBro
c. Ommi (umi) ~ suke dgr my dolly bangit tidur pagi paggil mcm 2..




8. Tag lagi 6 orang dengan rasa BANGGA...

1. Kikin_78
2. Elly
3. Pu3
4. Aisyah
5. Mummycool
6. Nurja



***siapa No. 1 kepada anda??
~ Kawan blog yg baru aku kenali..


***Bagaimana pulak No. 3??
~ Bos kecik aku da..


***Pendapat anda tentang angka 4??
~ seorg yg periang & suke share cite..


***Kata sesuatu tentang No. 2??
~ be a good mom to aimy k.. n jadila org pertama yg membeli bile projek aku ni on tau..


***No 5 ??
~ mekacih coz singgah teratak kite yg x seberapa nih...huhuhu



***No 6 ??
~ Dalam sibuk2 tu jgn lupe update blog tu ye cik Nurja...kang bersawang, ari dah nak raye nih...kihkihkih..




p/s ~ put, homework dah siap.... yg kena TAG tu mcm biasak, sila buat yek...

1 comments:

::Putri Naza:: said...

takkan tag saya plak
huhuhu