BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sep 10, 2009

.:: MY GLAMOUR PICTURE CONTEST ::.





Banyaknye Contest yg aku jumpe...

Dah jumpe x kan x masuk kot kan....

Seperti biasak umiqaseh akan mencuba nasib....







"My Glamour Picture Contest"
Syarat-syarat







1. Terbuka kepada semua blogger ~ OK

2. Anda diwajibkan menjadi Follower blog http://cincinmasmerah.blogspot.com/serta add link blog ini dalam blog list anda. ~ DONE


3. Sila pastikan gambar (banner) di atas di sidebar blog anda and banner tersebut mestilah link kepada entry contest ini, gune link ni: http://cincinmasmerah.blogspot.com/2009/08/my-glamour-picture-contest.html. ~ DAH LETAK


4. Anda bleh buat entry "My Glamour Picture Contest" dengan memuatkan sekeping gambar anda yang paling glamour, nama anda dan ceritakan serba sedikit kenapa anda merasakan gambar anda itu glamour.. - DONE


5. Pastikan di dalam entry anda ada dinyatakan link2 tersebut (no link back will be disqualified):link blog ini: http://cincinmasmerah.blogspot.com/link contest ini: http://cincinmasmerah.blogspot.com/2009/08/my-glamour-picture-contest.html. -OK



6. Setelah siap entry tersebut, sila tinggalkan URL-link-contest-anda di ruangan comment pada entry ini sebagai tanda pengesahan anda menyertai contest ini..





Pesanan dari Penaja
7. Pemenang akan dipilih oleh juri profesional (penganjur yang pilih) berdasarkan photo anda yang paling glamour. .


8. Contest ini bermula 22hb Ogos 2009 sehingga 30hb September 2009. lama skit coz nak bagi peluang anda semua upload gambar glamour masa raya nanti..hehehhe.


9. Hadiahnyer akan diberitahu next entry.Tungguuuuuuu...


Gambar anda hendaklah yang terkini dan tidak lebih dari 3 tahun ke belakang.




Pic yg aku rasa aku glamour ialah........




Aku rasa glamour sesgt saat nih, dah la muka ala2 pelakon Syarifah Alia.. Tp aku nie fashah.. Cuba korang amati betul2... x banyak cikit tu adalahkan..hehehe.. pic yang aku pertaruhkan ni adalah masa aku sedang bersanding di umah Mmom - Hulu Langat pada 2006. Punyalah bynk owang amik pic aku..clik sana..clik sini... aku rase udah mcm artis plak..nasib baik x juling biji mataku....hehehe


Sesiapa berminat nak join leh la link blog ini: http://cincinmasmerah.blogspot.com/




2 comments:

Ummi Hanie said...

salam kenalan kak,

gudluck in diz contest..

thanx 4 following me..

mcm Shrifah Aleya?sy nmpk mcm Sharifah amani..hehe...
pic kawen ke menari kak?

Reflisia said...

hye darl,
cantik pict ni..pict kawen eak?..erm i dah check ur entry semuanyer dah completed..tunggu result k...good luck