BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Aug 31, 2009

Umi...Hebatnya...

Klu korang nak tau nape aku letak tajuk kali nie macam tu?

Gini citenye...

Weekend ari tu ler..aku tgh syok2 tido tetiba anak dara aku kejutkan aku..

"Mie..mie...Hebatnye...."

Aku ngan mata yg tgh kelat2 nie cuba la buka mata. kang klu x bangun kang mau dia duduk atas bdn aku.

Ingatkan apa yg hebat sgt tu..rupe2nya dia dah buka hadiah yg saja aku letak kat meja tulis dia.

Actually, dah lama aku belikan Encyclopedia tuk Qaseh. Cuma masa & ketika je yg lum sesuai nak bagi dia.

Aku ngan Mr HuB tgk perkembangan minda dia dah boleh ingat rupa & warna, tu yg kami wat supprise kat Qaseh..

Dapat je buku tu, terus dia kejutkan aku...Suka sgt la tu... Sebelum nie pun aku ada beli Flash Card tuk Qaseh. So x jadi masalah sgt tuk dia ingat & sebutkan ape nama2 haiwan tu.





Antara yg dia dah kenal is

1.Chicken

2.Dog

3.Cat

4.Lebit (rabbit)

5.Katak

6.Kuda

7.Fish

8.Bear

9.Ante (Unta)

10.Bird (semua jenis burung dia panggil bird)






Aku bersyukur dapat anak seperti Qaseh. Petah bercakap... kekadang aku mcm belum sedia nak bersoal jawab ngan dia.Padahal baru 2 Tahun 4 bulan.. Qaseh..qaseh...











0 comments: