BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Aug 11, 2009

Demam anak beranak

Fuhh.. last week seminggu aku x dpt dtg keje. Ini disbbkan oleh wabak yg sedang melanda negara kite ni H1N1. Mula2 mbaby demam dulu. Biler dia dah demam, x de dah nak bw g klinik biasa nih. Aku trus bawa g Damai Hospital, mahal pun mahallah janji anak aku sihat. Malam isnin tu aku plak star panas badan, sakit tekak n selsema.

.:: Syian anak umi demam..OTW ke DHS kat Melawati. Sabar ye cayang.. ::.


.:: Baik anak umi, wpun sakit tp x meragam pun..sat g kite smpai.. ::.



So besoknya aku g ar klinik panel. Ape lagi aku kena kuarantin ler..Demam aku takad 39 dc. Dah anak beranak demam.Doc suruh aku datang semula tuk follow up check kesihatan aku. Susah tuk doc kenal pasti wabak nie kerana ia seakan2 demam biasa. Doc kata wabak ni dah bahaya. Klu diikutkan dah ramai yg mati. Seram sejuk aku dengar.. Now demam aku dah x de cuma tinggal batuk sahaja. Harap2 aku bukan kena penyakit tu la....


.:: dah x de keja la mhubby nih snap pix time aku tgh lalok ::.


Disbbkan aku p keje guna public transport, kenalah guna MASK ala transfomer tu. Memang x selesa, tp nak wat camner demi nyawa nan satu nie kena la guna gak. Kerana ada rasa b'tanggungjawablah di opis pun aku pakai mask nie tuk elak dari batuk aku menjangkiti kengkawan aku. Tapi ada gak yg kat opis aku tu biler batuk x reti2 nak tutup mulut..tu yg payah tu... Masing2 dah besou, udah ada akal, ape lagi...lu pk la sendiri.........

0 comments: