BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Aug 12, 2009

Contest Baju Raya Sedondon...

Tengah aku belek2 blog member aku, tergezutt pun ada..Biler plak minah nih ada hobby baru?

Jeng jeng jeng....ramai tul contest yg dia masuk..

Aku pun nak gak trylah... saja suke2..

Klu ada yg nak join contest nie boleh la, follow aje syarat2 kat blog aku nie yek..

K aku nak mulakan contest aku yg Pertama...




Ok SYARAT2 untuk join contest nie..

1.Jadilah follower iburikazz dan add iburikazz di bloglist anda. *** Siap

2.Buat 1 entry tentang CONTEST BAJU RAYA SEDONDON & buat link ke entry ini.http://is3riziburikazz.blogspot.com/2009/08/contest-baju-raya-sedondon.html *** Siap




Ayah+Qaseh+Umi

Pic nie BIL aku yg tulung snap. Time nie Aku beraya di Teluk Intan umah opah hubby aku. klu x salah aku pas sembahyang raya yg kami sibok2 bergambar.Mhubby yg pilih warna tuk tema thn lepas..Menyerlah gitu...


3. Upload lah Gambar anda dan pasangan berbaju sedondon *** Siap

4. Nyatakan nama anda dan pasangan, tahun aidilfitri anda bergambar sedondon tu dan tema baju raya tahun ini. *** Siap

Nama aku : FasHaH

Nama hubby aku : Harry
Tahun gambar ini di snap : Raya Aidilfitri 2008

Tema tahun nie (2009) : Tengah pilih warne nih samada Merun / Purple (ready made aje..)

5. Tinggalkan link anda di sini.ok? *** Siap

6.Sila tinggalkan sekurang2nya satu komen di mana mana entry yang anda baca selain entry contest ni...Buat syarat.. *** Siap

2 comments:

Naz Nur Nhazzla said...

fasha..naz dah view.gd luck k

Koleksi Cadar Qaseh said...

Wokey thank,s ye...