BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Aug 25, 2009

Bosanla......





Umi..... Bosanla........ - aku tkejut berok dgr anak aku ckp mcm tu, paham ke dia ape itu BOSAN?
Merengek2 mcm bayi la plak si qaseh nie...


Dah abis merengek kat aku, dia p kat ayah dia plak


Ayah kakak nak weee....... bosan la.... (baru 2 thn 3 bln lebih, tp petah bercakap..sepupu dia pun x banyak ckp lagi mcm si qaseh nih)


Bosan bosan gak...kami ingat nak bawak la g taman. Tapi biler tgk jam baru pukul 1 lebih.. Taman ape tengah ari buta nih kakak ooiiii...

So kami pun decide tuk p indoor je lah..Tapi kat mane? Jeng..jeng..jeng....


Mana lagi klu x kat JJ Maluri.... Kami pun bersiap2la bawak si kecik nie p main.Nak puaskan ati dia..Mcm manala member x bosan, nak dekat sebulan x p taman permainan.Asyik main kat depan umah je...



.:: Ceria muka Qaseh biler dapat mainan, siap gendong si Upin dr umah lagi ::.





.:: Action je lebih...padahal kete tu x gerak pun....kihkihkih ::.



.:: Benda lain x reti nak main, so main je la baling bola masuk net nie. ::.








2 comments:

:: PU3'z :: said...

best nyer tgk qaseh dah petah ckp
jeles nie

anda diTAG sila ambik okey

^^ FASHAH ^^ said...

kekadang tu rasa belum masa saya nak menjawab segala pertanyaan yg kuar dr mulut c qaseh nih..huhuhu..