BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Apr 12, 2009

Celebrate @ C.Chop Bkt Cheras

Rasa aku baru aje update blog utk last weekend..Nampak sangatlah masa cepat berlalu..

Sabtu kali nie Mhubby ajak join dia celebrate team Futsal yg menang last week. Tp disappointed sikit la..dr player 7 org yg sepatutnya datang mlm tu,ye la yg lagi 4 owang tu bujang2 belaka.Dia owang ni, ada ada date masing2 la..So Kami celebrate 3 family aje. Yeop Azrin n Roslan bawa family, termasuklah Mhubby.

Kami oder western food. Ingatkan tengah bulan x delah ramai owang.Kebetulan mlm tu ramai pula org dtg nak makan di kedai WF ni.Ada tu dtg saja, coz tempat dah penuh. Kat sini mknan dia ok gak. Harga pun x la mahal. Antara menu yg di oder :-

Chiken Chop 4 Set
Chiken Grill Balck Paper Sos 1 Set
Mix Grill (Beef & lamb) 1 Set- ni aku punye favourite menu
Fish & Chip 1 Set
Nuggets 1 Set
Limau Suam

Laici 2
Tembikai
Milo ais
Fresh Oren
Tembikai Laici

Total up semua baru RM86.++. Makan2 borak2 kami pun beransur pulang..


Mlm tu aku x de mood sgt nak snap pic. Aku kena flu yg teruk. Smpai mata aku naik bengkak.Jadi la dr x de langsungkan....

0 comments: