BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Apr 11, 2009

Briefing At ILP, Bangi

Today, after lunch semua staff HQ Poslaju ada Briefing kat ILP Bangi. So aku ngan K.Ida tumpang kete MBoss Kecik Pu3. Kami convoy 3 kete. Kak Nor w Cik Rehan. Kak Yati w K.shinaz, Amini & Lastri.
:: Convoy jgn x convoy ::

:: K.Ida w Pu3 ::

:: Yg comel nie, aku la..huhuhu.. ::

OTW ke sana sempat gak Cik Rehan berhenti kat tol Sg Besi beli DDonut. Perut kami lapar tu.. Kami Ingatkan kat ILP dah sediakan lunch tuk kami semua. Tp elek, pocik..hameehhh..Tau td kami semua lunch dulu kat Opis.


:: Singgah mentar beli Donut ::

Sampai aje kat ILP kami solat Zohor dulu pas2 kami beramai2 kekah donut yg C.Rehan beli td. Kongsi sikit sowang...Berkat keikhlasan C.Rehan belanja DDonut tu, dapatlah perut kami b'tahan sementara nak tunggu hi-tea.Mekacih C.Rehan..

Time nie lah baru aku dpt jumpe Pengurus2 Caw. Poslaju dibawah kawalan aku. Selalu aku just b'urusan dlm fon / email. Biler dah jumpe baru la kenal..He3

Seronok gak dapat jumpe diaorg nih. Mcm2 kerenah ada....

Ada beberapa pic yg aku snap masa kat sana.


:: Ha..nie ler staff finance..Cun x.. mesti la cun...huhuhu ::


:: Mag (PL Sarikei) ngan K.Salina (PL Labuan) ::

0 comments: