BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Feb 12, 2009

** QaSeh dEmaM lagi.... DemaM naK mAsuK 2 ThN KoT **

ala hai.....mcm malas je nak update blog tuk last week ngan this week la...

bukan x de cite yg nak di kongsikan ngan korang, cume aku tgh risau nie...Mbaby demam panas, dah la tu kena diarrhoea..syian anak umi.. kali nie qaseh demam langsung x nak makan, minum pun dlm kuantiti yang sikit..selalu tu klu demam nak gak tale air masak, nie ape yg umi offer semuanye nanak...susu nanak..nasi nanak..air nanak...waduh..waduh..waduh... pening kepala umi,boleh kena magrain ooo... qaseh dah 4 mlm tido atas dada umi ngan ayah dia..smpai sakit2 badan umi & ayah tau...tp anaknye pasal, berat pun x kisah janji Mbaby dapat tido lena....

Dah bw g klinik pun still x ok lagi..

Semalam aku nak bagi qaseh mkn ubat, biler dia buka mulut kat atas tongue ngan kat gusi qaseh ada ulser...mak ooiiii....mesti sakit giler....patut ler asyik merengek,nangis ngan x de selera nak makan ....bertambah rungsing ler aku... mlm tadi aku letak perahan air asam jawa kat kepala qaseh..aku try petua org dolu2.. ada la kurang panasnye, tp pagi td dlm kul 4.30, badan dia panas balik... adoiyai.....

X pelah sayang umi...umi dah suruh ayah beli teh pegaga & rosell, nanti qaseh minum ye..umi siap call herbalist HPA lg tu supaya dia dpt syorkan produk yg blh kurangkan panas qaseh & nak bg anak umi sihat..

Ya Allah Ya Tuhan Ku....aku mohon padaMU agar anakku cepat sembuh & ceria seperti selalu...Aminnn...

1 comments:

::Putri Naza:: said...

amin
moga sihat selalu