BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Feb 4, 2009

** My AnNiverSarY **

03.02.2009 genaplah aku b'tittle isteri kpd suamiku..
Teringat lagi dlm ruang kota PKranaku, nak tunggu menjelang date nielah hatiku b'debar2 dum..dam..dum..dam... biler date nie dah muncul lagi lah x tentu arah dibuatnye... aku dinikahkan oleh tok kadi (of couse lah tok kadi, x kan tok mudim kot..huhuhu) jam 3.30 ari Jumaat pada 03.02.2006 ..
Aku nikah awal sebulan dr hari b'sanding..ni sbb Mdad kena p Sudan psl kerja..so nak tinggalkan kekasih hati & permata hati dia nie kenalah make sure ada yg menjaganya.. so blh dah ada yg blh tgk2kan family aku br la senang ati Mdad nak b'lepas ke sana..
Time nie mcm x caye je nak nikah..he..he..he..biler dikenang2kan kelakar gak, saat2 genting nak angkat nikah nie, b'peluh2 aku dibuatnye..nasib baik my make up x luntur..
Mhubby lafaz akad nikah 2 kali..yg pertama, nie yg kelakar nie...he3...time2 mcm nie blh t'sasul plak tu.."Aku terima nikahnya Noorhairani Bt Fashah dgn mas kahwain bla..bla..bla" APA !!
^& #8%$ Noorhairani Bt Fashah..biar betul mamat nie.. aku tgh feeling nak sedih trus ketawa..iskh..iskh..iskh.. tok imam pun confuse..so kenalah buat semula.. yg kali nie passed..
2lah kenangan yg smpai mati aku x leh lupe..

Berblk pd date 03.02.2009, pas kerja Mhubby ajak pekena nasi lemak kat City Garden, ala...yg kat Kg Baru tu..nasi lemak 80 sen.. dia kata dia nak belanja for our anniversery, aku x kisah..janji Mhubby ingat tarikh anniversary kami.. lg pun aku diserang sakit beri2..tgh2 mkn tetiba dia kata nak p amik template umah yg t'tinggal kat motor, aku pun carry on lah mkn..pas2 tetibe je dia hulur satu paper beg yg b'isi present...aku pun t'gezuttss coz x sangka ada sesuatu utk ku....he3... tiga mcm rase ada..(mcm ikan siakap msk 3 rase plak) ada rase malu, t'haru & bangga pun ada....huhuhuh... ada gak org yg mkn kat c2 pandang2..
Mhubby kata, actualy dia dah plan for our anniversary, tp disbbkan aku kena beri2, so the plan carry 4 word 2 the next year..

**pada hari pernikahan kami **

**present yg aku dpt semlm..comel tak.... ape x comel....? ha...ni mesti kes korang jelouse nie..he3...**ada lagi satu present tp tu biaq la jd secret....


0 comments: