BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Feb 20, 2009

** 3 CSI **

Nasib baik la semlm...... isk..isk..isk... klu x......eeemmm x tau la...

Mcm suspen je kan. Bukan ape nasib baik ler aku x t'lepas tgk CSI Vages semlm.. sambungan dr CSI-Warrick yg kena shot dgn pegawai tinggi dlm Jbt Polis. ala..aku bg point cite aje la..klu nak cite 40 minit x abis...korang tau, sah dia mati... isk... x syok areee.... mati lagi...

Yg semlmnye cite, aku pun sedih same. Mat Saleh klu wat cite effect dia tu tempias kat kite..coz dia org nie klu bw sesuatu watak tu mcm betul2 berlaku..Blh dikatakan member satu team dia sedih yg amat sgt la..Si Sara yg bercinta ngan Grissom tu pun ada blk dlm episod semlm.. frust tul la..pas sorg, sorg yg mati.
Dlm CSI Miami plak, H pun kena tembak gak kat lapangan terbang, waktu ngah tunggu ex-wife ngan anak dia tuk diselamatkan..aku caya yg buat tu semua angkara BF ex-wife H ler tu..mmg x syak lagi.. ceh wah..mcm aku plak yg jd directornya..ha..ha..ha.. Aku x sesabar nak tunggu new sesson CSI Miami..nak tau ape kesudahannya.. klu blh jgn la si H nie mati... klu tul dia matikan watak H dlm CSI Miami nie, org paling bosan semastinya AKUUUUUUU.....

Aku peminat setia 3 CSI nih.... Klu aku nie bnyk duit, aku minta kat director yg wat cite CSI ni semua episod yg dia dah terbitkan..kwang..kwang..kwang... tu angan2 mat jenin aku aje...
Sesekali touching plak biler tgk ada babak bercinta sesama mrk dlm movie tu. Cth mcm Grissom ngan Sara (CSI Vages), Mac Taylor & staff yg buat post mortem tu (CSI NY).

3 CSI nie ler yg aku sempat layan biler blk dari kerja setiap Tue & Wed.. klu ter miss aku tgk ari Sunday je.... Batter korang layan cite nie.. tengok, jgn x tengok..... tengok, jgn x tengok.....

Every Tuesday at 10.00 p.m CSI NY


And every Wednesday & Thuresday at 10.00 p.m CSI Vages 11.00 pm CSI Miami

0 comments: