BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Jan 28, 2009

HoLiDAy at DeSa WaTeR PaRk

Wahh...ari nie ada 2 majlis dr O/mate aku.. Amini b'2nang at Kuantan & Aisyah Weeding at Klang.. Dua2 aku x dpt hadir coz jauh ler...jgn merah are... tp aku smpat gak wish diaorg ngan sms..Insyaalah wedding aisyah yg site lelaki kat Kg Malaysia mybe aku p.. Ape2 pun aku ucapkan Selamat "B'2nang Buat Amini" & "Selamat Pengantin BAru Aisyah" semoga u all bahagia dalam kehidupan baru & kekal ke akhir hayat..

Ok now back to my story....


Sepatutnye ari nie aku dah p Holiday at Bkt Tinggi.. tp last minutes MHubby tukar plan, so kami suruh our baby decide nak p mana... kami tunjukkan pic Bkt Tinggi & Water Theam Park.. pening gak kepala dia nak choose nak p mane..(ape lah umi & ayah nie..mcm la qaseh tau ape kebendanye niehh..) dlm x faham 2, biler dah nmpak pelampung & air, ape lagi dia trus tunjuk "niehhh..ayah nie..." so she choose go to "Desa Water Park"... Yelah nak p b'cuti nie pun coz nak bw our baby jejln so biar la dia have fun..

Kul 11.00am kami gerak trus ke sana..biler nak msuk 2, beg pkaian kena sport check dulu coz no out side food allowed. Tp x seteruk kat Sunway Lagoon..smpai check dlm beg..Tiket bg adult RM20 & children above 2 feet RM14..nasib baik qaseh lebih sikit je..klu x dah kena bayor....

X dan nak letak beg, qaseh dah x sesabar nak terjun kolam.. kami kat sana smpai tmpt 2 dah nak tutup.. kira puas la qaseh mandi... mcm2 pe'el yg dia buat...

Asalkan ank umi seronok......

**Aksi2 D Desa Water Park**






0 comments: