BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Mar 20, 2011

Lepak wit My Family

BARADA REST


Hai..klu korang tengok tajuk kt atas nie mst dh taukan aku p makan....

Ye betolll...aku p dinner wit My Qaseh & My Sayang ler..

Barada Rest nie aku baru perasan di buka..Time tu kami just ronda2 cari tempat mkn di BTHO, Cheras..

Dr jauh mcm best je.. klu asyik berteka teki jew smpai bila x tau ape menunya..So apelagi kami pun terjah..Janji dlm poket ada $$$$..Klu nk mkn byr pakai Card credit baik x payah..ekekekeke...

Tempatnya menarik gak..Di sana disajikan makanan ARAB & lagu2 Arab.. 
Cik Qaseh seperti biasa akan minta menu SUP. En Sayang pulak try mkn Syawama kebab & aku choose Kebab Kambing..Minum pula kami oder Ais Lemon Tea pilihan sefamily..

X smpai 10 minit kami dh dpt hidangan yg kami oder..

Cik Qaseh baca doa mkn....Al-hamdulillah umur 3 thn ank umie dh hafal doa mkn..syukur..

Korang tengok ler saiz mknan yg kami oder..sikit punye besau..

kami mkn dulu ye...huhu..


Yang pic atas sebelah kiri tu kebab kambing.Roti bergulung tu la Syawama kebab & dlm mangkuk tu sup...Mmg kenyang sungguh....smpai x larat nak abiskan.Padahal menu sowang satu jew..


Sempat gak ank dara aku tu berposing kt unta padang pasir..ekekeke... 

Sesape yg dh p shopping kt Care4 Bandar tun Hussein Onn Cheras, bley ler singgah2 ke sini ok...Selamat mencuba...













0 comments: