BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Nov 10, 2009

Baby With Car Contest





Aha... Aku jumpa lagik contest.. alamatnye blog aku ni di penuhi contest ajela.. Kali nie aku terjumapa kat blog Ellism.
Aku boleh masuk contest nie, coz ada pic yang nak dipertaruhkan..
Kengkawan yg singgah kat blog aku nie meh ler berduyun2 join contest Mr & Mrs Faez.



Bersempena dengan AGM Kelab Keta penanjur iaituPROSBOC [Proton BLM Owner's Club]kami dengan sukacitanyer ingin memberikan anak-anak anda hadiah yang boleh dibuat main semasa dalam keta.. leh dibuat tdo.. boleh dibuat peluk dan lain-lain perbuatan yang dibenarkan oleh ibu bapa memasingRupa paras hadiahnyer akan diupload kendian hehehehe~ tetapi sebagai klu.. ianya lembut.. berbulu.. selalu orang letak kat seat belakang keta..[Dellisya selalu gigit menatang nih.. erk!]Contest nih terbuka pada 2 kategori dan setiap kategori ada pemenang untuk baby boy and girl untuk 1st Place, 2nd Place and 3rd Place. So akan ada12 PEMENANG



Kategori 1..: Aksi Paling Berani :..



Kategori 2..: Aksi Paling Sopan :..



Untuk N3 keseluruhan.. sila klik di sini ek =)


Aku rasa nak join kategori 1 : Aksi Paling Berani. Nape aku pilih Kategori 1?, coz cik Qaseh bawa kete sambil berdiri tu.. hehehe..

satu lagi aksi gaya2 tengah lap.. (tengok stering) selekoh mana satu umi pun x tau.. dah la lap x nampak jalan plak tu... fuhhh.. ada brani..?

Nama baby: Nur Qaseh Batrisyah
Umur baby: Pic atas (7 bulan) , pic bawah 2009 (2 Tahun)
Jenis Kereta: WAJA
Kelab Kereta: Buat masa nie tak de lagi..

4 comments:

Mrs Faez said...

Salam

Thanks coz join
Dua2 baby yg sama ek?
hehehe konpius skit ingat yg atas tuh bb boy n yg bawah kakaknyer

Dah terjah. So gud luck ek

Koleksi Cadar Qaseh said...

2 la bby boy tu la kakak..hehehe :)

::Putri Naza:: said...

aku pun nk try laa
tp kena selongkar dulu
raser yg ada pun tak bape clear
kena snap laa alamatnyer

Koleksi Cadar Qaseh said...

Snap jgn x snap.. jgn lepaskan peluang huhuhu..