BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Nov 3, 2009

Manusia yang hipokrit

Aku nak cakap camner yek... biar ler aku berbicara sebegini rupa...



Dalam dunia nih manusia, mcm2 jenis ada..

Ada yg baik, ada gak depan kite gile babas baiknya belakang mcm lahanat..
Ada yg suka terus terang & ada gak yg suke mengumpat..
Ada yg baik hati, busuk hati pun ada..bau tungkik siotttt..
Ada yg suka ckp depan2, tak kurang jugak suka ckp belakang2..
Ada yg muka 2 talam & ada gak muka kuih lapis..
Ada yg suka ludah pastu jilat balik..ye yakkis...
Ada yg bagus & ada gak dia ingat dia bagusss sangattt...
Ada yg kata "eh, aku leh simpan rahsia" blkg kite bocor suar dalam..
Ada yg x suka amik tau hal org lain, ada tu dah mcm unta, mata dah nak terkluar dok intai ape yg kite buat.
Ada gak depan kite pijak semut x mati, blakang kite pijak semut smpai t'kuar taik semut tu..syian semut tu...
Ada yg hormat sesama kwn, ada gak yg nak kite je hormat dia
Ada jugak yg nak ditegur sape dulu, klu x haram jadah dia nak mulakan dulu..
Ada gak yg jojo o ajak kite, pastu dgn muka x bersalah ajak org lain plak..
Ada yg suka dikenakan & ada gak yg suka mengenakan..
Ada yg suka duduk diam..ada gak yg suka lebarkan telinga mcm piring astro nak tau hal org lain..


Hai entah ler... manusia2...

2 comments:

:: PU3'z :: said...

macam nak kena kat somebody jer ;p

^^ FASHAH ^^ said...

hehehehe...