BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Oct 25, 2009

Day Trip @ Family Day






Jeng..jeng..jeng... masa yg dinanti2kan telah tiba.... seperti yang dirancangkan, FD telah berjalan dengan lancarnye walaupun tutttttttttt yg sertainye... kan pu3...





FD kali nie dibuat secara Day Trip. Asik wat kat tepi pantai aje..So this time our penasihat telah suggest nak ke Kem Idaman Nurani Sg Lepoh berdekatan dengan Sg Congkak Hulu Langat, Sel.


Actually my department dah buat kat tempat tu awal tahun ari tu..tempatnye menarik gak.


Agenda tuk DT tu pagi peserta smpai+ sarapan. Kemudian game bermula dengan kanak2 bawah 7 Tahun. Seterusnya game tuk kekanak 7 thn ke atas pulak.. My baby dapatla hadiah saguhati... hoyee.... suke cik Qaseh dapat hadiah..


Selesai acara anak2.. Acara mak ngan bapak budak.. lepas abis game acara makan pulak..



Sesiapa yg nak lepas kan gian nak melalak tu dipersilakan.Diselang selikan dengan Penyampaian Hadiah + Lucky Draw serta CABUTAN BERTUAH..



Nie ler acara yg ditunggu2.. nom lucky draw aku 022 n my hubby 007



Nmpaknye kali nie nom kami bertuah gitu huhuhu...



Aku wit en Harry dapat h/fon.. yippieee... Grand prise Aku dapat gak kipas dinding... hiphip horey...



Rezeki tuhan bagi... :)



korang layan je la yek gambo yg aku selitkan nih..












cik Qaseh masuk acara rebut gula2, cik Dini pun masuk sekali





cepat2.. amik bola pinpong tu guna senduk..lari laju2..





sambut bola guna baldi tu, jgn x sambut...


nasib baik group aku ada yg tinggi, klu x payah gak nak bawa bola nie


Perut dah lapar..Doa jgn dilupakan.. cik Qaseh pun berdoa sama..Alhamdulillah..


Nie ler d antara adiah yg aku dapat tuk LD.


0 comments: