BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Jul 1, 2009

.:: Terkena Aku ::.

Aku ada dapat satu email dari o/mate aku. Aku jadi cuak gak bile baca email dia. Ingatkan kot2 la aku dah antar email yg ada virus hingga membawa malapetaka kat mouse dia.Cuba korang baca...


Hi All,I have a very sincere request to all of you. Please don't send files that are contaminated with virus to me or anyone. One of you (don't know who) had sent a virus file to me and damaged my mouse drivers very seriously. I have attached the details of what has happened (please scroll down). Hopefully, you'll be careful next time.


v


v


v


v


v


v

x ke hamppeehh...dasyat tu, virus yg serang mouse nie mesti power giler..menjilat jari hingga ke tulang tu.. Mmg nak kena kwn aku nih...terkena aku...Aarrrgggg...aku terkena email HANGITTTT..

0 comments: