BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Jun 12, 2009

NEW EXPERIENCE

Hehehe...wah..today & tomorrow aku kena ganti Aisyah (on leave) PA to COO POSLAJU. 1st time in my life la jadi PA nie.

Walaupun x lama tapi experience yang aku dapat tu mmg x akan aku lupekan.

Dulu aku jadi assistant bos lama (EN A***N), di key akaun. Pengalaman lama tu aku praktikkan, so tiada masalah sgt la nak buat kerja2 mcm nie. Cuma beza tu bos kecik nie BIG BOSS. Cakap pun kena sopan santun. Klu dulu siap boleh huha huha, tp kali nie kenalah protokol sikit.Nak masuk pun kena ketuk pintu.Klu 10x aku masuk maknanya 10x aku ketuk..kihkihkih..

Meh aku story sikit psl bos lame aku.Sikit je tau..
Bos dulu aku tu cerewet gak, dia punya style klu nak satu benda tu, aku kena dengar betul2 coz dia main ckp aje pastu aku yang kena buat ikut kehendak dia. Maknanya aku kena faham bentuk mcm mana kerja tu yang dia nak.B4 EOM aku kena siapkan all report berkenaan credit control.Aku nie plak klu dah tau every month benda tu kena bagi dia, so aku akan siapkan on time.Senang cakap, bagi sebelum bos minta.Boss aku tu pandai tuk manage sesuatu hal tp klu paper work hancuss.huhuhu :) Tapi dia baik orgnye..

Balik pada main story aku.
Aku nie x kisah pun klu setakat nak menolong. Letak la aku kat mane pun insyaallah aku bley buat.Ape yang penting...? KERJASAMA huhuhu..Cuma klu bley aku x naklah transfer dari dept aku skrg nie.Sebabnya...BIARLAH RAHSIA..

0 comments: