BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

May 18, 2009

MIL Dapat Anugerah

Konannya nak ke Sg Wang ler kami semlm...Smpai aje kat Jln Loke Yew, JEMMMM...

Bosan2. Time cuti pun bley jem..OOiitt..korang nie x reti2 dduk umah ke? Bg la plak aku jejln.. Dah la nak p keje pun jem.Cuti pun jem..hemppehh tul dduk KL nie.Mhubby tgk jln dah melekat mcm kena gum UHU, nak U turn pun melekat so t'paksalah kami melencong ke Flat Sri Melaka. G mana tu? Ape lagi...umah MIL ler..

Smpai FSM, adik2 ipar aku dua2 ada.MIL plak tgh masak..bau masakkan tu menarik2 bulu idung aku nih tuk terjah ke dapur..EEmmmm sedapnye... masak udang sambal petai rupenye...Mmg sodap..tp sedap lagi kot Mmom msk..yela, nama pun membesar dgn Mmom.Mestilah masakkan Mmom THE BEST IN THE WORLD..

Lily kata, MIL aku nanti amik hadiah 5 Jun nie.MIL Anugerah Pekerja Terbaik dlm dept dia (PPUKM). Ok ler tu mak..chayokk!! chayokk!! Mcm mana x dpt staff terbaik.MIL aku nie susah tul nak amik cuti, cuti sakit jauh sekali. Kekadang klu kena kerja ari Ahad pun dia kerja..macam mana cuti x melimpah sebaldi...hua..hua..hua.. Ape2 pun mak TAHNIAH..mesti mak dapat $$$ dgn SIJIL PENGHARGAAN. Mak kena amik gambar cun2 coz muke mak nak dipangpang kat Buletin Board tu nanti. Glamour sekejap my MIL. yeeappeee..

0 comments: