BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Apr 7, 2009

FutSal Tournament

Pick -up Team from PL KL
SaTurDay

Last weeked, Saturday & Sunday MHubby ada Futsal & 9 site football Tournament.


Saturday Morning, sebelum Mhubby nak p FT, dia dah siap2 belikan sarapan utk aku ngan qaseh. Kali nie aku follow Mhubby ke FT. Tp aku suruh dia amik aku lewat sikit..Tournament pun x jauh sgt dr umah aku. Kat Econsave Tmn Connouhgt, Cheras aje..Finally Mhubby team layak ke suku akhir dan seterusnya FINAL sekali gus JOHAN.. hip2 hurey..hip2 hurey... Menang dapat Medal, Piala Pusingan & Wang Tunai RM500.


Sementara nak tunggu ke Suku Akhir..Player rehatkan diri..C Qaseh tu ambil kesempatan la menempek kat ayah dia.. Ye la bangun tidor, ayah dah kuar...Mase rest tu,ada pertandingan teka jumlah kacang tanah dlm balang. Mhubby suruh aku teka ada brape kacang tu. Aku kata dlm 1000 biji kot. Tp Roslan kata x sampai nih..dlm 500 biji aje..So Mhubby pun tulis kan kertas jumlah kacang tu 555.. Biler urusetia umumkan pemenang bagi Teka Kacang, budak pompuan mane tah yg menang. Dia teka 1050 biji.. Nah.....amik kau.....sipi2 je..klu x dah menang..dapat la budak tu hamper. Kami dapat hampehh...






Final team yang pegi is Mhubby team (Pick-up team) vs Poslaju Cheras. Menang 4-2..2 minggu sudah PC team ada frendly ngan PL Cheras. PC team kalah teruk. So..kali nie dia org pakat main sungguh2. Dendam terbalas jua akhirnya..huhuhu persaingan yg sihat...baguiihh.... Aku puji Hafiz coz dia la penyelamat PC team. Dia sumbangkan 2 biji GOLL!!!!!

Mhubby Capten, so dialah yg terima hadiah2 tu...tgklah betapa cerianye muka dia..al-maklumlah dah setahun Mhubby rest dr main futsal & football. Biler comeback trus JOHAN plak tu..Senyum sampai ke telinga..

Tengoklah si kecik kat pic atas tu, dia pun nak b'gambor ngan present2 tu..Yang botak pakai bj putih tulah Roslan.Kipper PC Team..Gembira x t'kata...

Bergambar dengan urusetia dari PL Cheras. Dah menang RM500 tu, nanti bincang2 la ye captain nak buat ape ngan duit tu..klu nak p mkn jgn la lupe bw yg tersayang nih..Yg setia jadi penyokong.. dari bujang smpai dah beranak 1...

0 comments: