BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Mar 5, 2009

Whay I LuV Baby

Sesuai x tajuk aku tu....? Aarrgghhh...aku peduli ape, janji ada tajuk....

Anak adalah satu2nya ANUGERAH Tuhan yang amat berharga.. ANAK lah HARTA DUNIA AKHIRAT.. Tidak kira anak ape sekali pun, anak manusia mahu pun anak haiwan.. Semua ANAK diperingkat awal dilahirkan ke dunia hingga beberapa tahun pembesaran, ianya amatlah COMEL..(yelah...takde dose lagi...). Semua telatah mereka amat melucukan...

Kat bawah nie ada b'berapa pic yang macam2 boleh kita tafsirkan. Dan apa yang boleh aku tafsirkan...?? Jom layan....Klu korang x nak layan, biar aku layan sesorg......

Pic 1

Sanggup diperlakukan mcm nie janji sentiasa dapat berkepit ngan mak...aleh2 dia yg kena sepit..huhuhuhh...mengacau aje mak nak sidai kain la.....Qaseh pun same gak. Klu aku nak sidai kain, dia sebuk la follow bontot aku...sbbnye...nak pijak bayang2 aku...(main ngan bayang2)
Pic 2
Eeemmm...comelkan...boleng je baby tuh, dog tu pun tau sayang kat kanak2..merelakan aje baby tu baring atas dia..Ada t'surat & t'sirat biler tgk pic nih..Haiwan pun tahu sayang kanak2...Belum pernah aku tgk haiwan dera anak.. Tp manusia yang dianugerahkan otak tuk berPK, masih tidak digunakan..tu psl selalu kite dgr kes penderaan kekanak..

Pic 3
O..O... APE KESSSS..nie bukan kes mak/ayah dera anak. Tp kakak dera adik.... Dah tahu si kakak tu gian nak melukis, yg si mak nih bagi/belikan lah buku yg secukupnye...ni kes dah x de tmpat nak conteng la nie...Ha...baru tul menconteng arah dimuke...ala2..syian baby tu..dah mcm badut pun ada aku tgk...dlm ati baby tu mst ckp "tunggula adik besar, muka kakak, adik wat white board...hehehehee.....

Pic 4
Meeoowwww....adusss...sakitnyeeee... isk..isk..isk... abis meow nye ekor pun nak gigit.. nie mesti x cukup makan. Dah la tuh, slamber je muke baby tu...mcm x b'salah je...

Pic 4
Tu dia !!!... ni la dikatakan tolak batu ngan kayu... amik ko...dognye food pun main sebat aje...sedap ke tu sayang ooiii...nasib baik Qaseh x mcm nie... klu x huru hara umi....
Tulah beberapa gelagat kekanak yg mencuit ati...tiada pic yang kite tengok x seronok. Kite pasti akan t'gelak punyo....
So sayangilah anak-anak dimuka bumi ini..didiklah mereka sebaik mungkin...jangan sesekali menyakiti mereka kerana biler kite dah tua mereka jua yg akan membela kite semula...Tanpa mereka siapela kite...
Syawalia, melaporkan berita untuk semua....
Loyar Buruk,
Loyar Baru,
Kena Tumbuk,
Baru Tahu....
Hahhaahaa...



0 comments: