BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Mar 11, 2009

** SABTU **

Syookkknye dapat bangkit lewat.... ketekung...ketekang....alamak, mhubby dah bangun rupenye. siap basuh kain lagi tu..isk..isk..isk..isteri ape la aku nihhh...biler di PK2 kan balik, x pe sesekali dia tolong aku wat keje umah..heheheheh..

Mhubby mmg mcm 2, klu dia wake up awal, dia akan wat yg mana patut..Dia x nak kejut kan aku sgt. coz dia tau aku pun penat gak..siang mlm kerja x b'henti. lg pun dia kata x salah klu dia tolong..ha..ha..mekacih abg.....Weekend mcm ni la br dpt aku nak mop umah. x reti aku klu umah tu belengas..nak pulak ada si comel dlm umah tuh.

Pas bereskan ape yg patut, kami cadang nak blk umah mama aku, tp postpone.Sunday ajelah blk sana, lg pun Monday kan cuti...so agenda kami ari tu, nak p beli pampers Mbaby kat Tmn Permata, Hulu Kelang.

Sejak lahir lagi Qaseh pakai pampers bundle untill now. Alhamdulillah, dia x de sebarang masalah mcm ruam ke, merah2 ke. Lagi satu aku nie x blh tgk Qaseh pakai pampers terlalu lama. asal aku check, dia dah kencing so aku trus tukar.x de aku tunggu smpai pampers tu penuh. That's way aku pilih bundle. 100pcs baru RM38.50 (39 sen/pcs). Klu aku bl yg brandednye x berbaloi dgn cara aku guna. Pada akula..buat ape bl pampers yg mahal2.Dahlah pakai buang & bkn nak tayang kat org pun. Baik baki duit 2 aku bl baju Mbaby.
Nie ler kedai yg selalu umi beli pampers qaseh

Kami x trus blk...lunch dekat2 situ aje.. Mhubby ada offer nak blanje makan Char Koew Teow kat Mali's Corner kat Taman Bunga Raya, Setapak..tp kedai tu buke kul 5.30pm. So sementara nak tunggu kedai tu buka, kami g w.shopping dekat......

Jaya Jusco AU2 Setiawanga

Ha..kami w.shopping kat sini ler..JJ nie baru buka last month, klu x salah aku la..kebetulan SALES plak tu...rambang mata siootttt.....JJ nie nampak highclass gak la..x mcm kat JJ Maluri. Klu nak shopping baju ke kasut ke okey la bnyk choice. Kedai mkn ya allah...mcm2 ada...Sempat gak la kami sekuarga b'gmbar kat taman nih..
Kami sempat gaklah daftar sebagai pengundi yang SAH. Kat depan entrance tu ada kaunter SPR. Halooo..siape yg blum daftar tu baik ler daftar, bukan kena bayar pun..Dah selesai, baru la kami start w.shopping. Aku t'nampak trolley yg very the tiny, so ape lagi aku g dptkan kat counter information. Biase la, kena tinggal i.c.. Seronoklah Mbaby, x delah dia boring sgt. Dah mcm pemandu pelancong umi tgk...


Tgh syok2 w.shopping, Mbaby dah nampak "wee..wee"(playland). Dia trus ajak p sana. Ok gak playland kat sana, bersih. Qaseh main la sesorg, ye la adik pun belum ada lagi....isk..isk..isk..nanti la umi ngan ayah buat burget dulu yek sayang....klu ok umi tambah sorg lg ye, huhuhu... so aku la yg layan dia main..x lama tu aku tgk dia dah ada friend main sesama.Kire wokey ler tu..x la penat umi ikut bontot Qaseh..hehehehe... pas main kat playland tu, dia main LEGO plak. Kat situ Qaseh dpt friend gak, tp kali nie boy... x kisah lah..main sesama tau...


Wokey..Time's out..umi dah x sesabar nak p mkn CKT nih... up..up..on the way..Ooopsss, lupe lak nak amik i.c umi da... maknanye trolley nie kena la pulangkan semula. Dari Setiawangsa nak kena Setapak tu, x la susah sgt. Dlm 10 minit boleh smpai dah.. Masa kami smpai tu, nasib baik ada parking. Tp org dah start b'atur dah.. Aku cepat2 cop tempat duduk. Mhubby lak p b'atur tuk oder. Kami oder CKT Special. Qaseh mkn nasi lemak telur..Pppeehhhh SEDAP.. Ape yg special CKT nihh?? Specialnye CKT nih ada 10 ekor udang yg sedang2. Puas la makan.. Licin pinggan tu kami kerjakan..maghrib pun dah nak masuk, so x reti2 nak balik ke....

Waktu berniaga Mali's Coner nie Isnin - Khamis 5.30pm untill 4.30am Jumaat - Ahad 5.30pm untill 5.30am..Sesiap yg mengidam disubuh ari tu, boleh la p mkn time nih...

Kalau korang teringin nak p sana, Mali's Coner nie kat Taman Bunga Raya, Setapak. Ala..kat UTAR

0 comments: